torsdag 2 april 2009

Vi får se hur det blir, men jag hoppas att det blir som jag vill...

Nu är jag i full gång med att få ett jobb här i Norrköping. Var precis i kontakt med ICA Maxi och hon lät väldigt överraskad och intresserad när jag sa att jag jobbar på ICA Supermarket. Hon hade inte sett min ansökan än av alla dem har, ganska förståligt eftersom hon precis börjat. Men jag hoppas hon hittar den, annars har hon mitt nummer. Jag trivs hur bra som helst på ICA i Nyköping men det är en bit att åka varje dag om man ska jobba där i sommar. Jag tycker att det är lite jobbigt nu redan. Det ramlar genast bort massor med tid som jag gärna vill spendera med min sambo eftersom jag sover hos mamma eller pappa när jag jobbar flera dagar i rad. Plus att inom handel har man ju inte jättebralön vilket inkuderar att det tar ju även lite från lönen att åka fram och tillbaka vilket känns som väldigt tråkiga pengar. Men vi får se hur det blir.

Snart ska jag och Björn flytta, wiieee :) Jag fick precis besked om idag att han som bor där kanske flyttar ut lite tidigare och då kan vi flytta in tidigare. Slipper gärna att flytta första helgen i maj plus att jag vill ifrån den här lilla lägenheten i Vattentornet. Sen sa hon på Klövern också att hon inte hade fått tag på tapeten som är tapetserad i vardagsrummet. Så nu ska jag förhandla mig till en helt ny tapet kanske, vi får se hur det går...


Ha en trevlig dag mina vänner :) Nu börjar solen komma fram så man kanske ska gå ut snart :) På lördag kommer Lina hem <3

Inga kommentarer: