lördag 25 april 2009

Lördagsmorgon

Jag ska snart gå ner till jobbet. Har bytt lördag med Camilla så jag kan vara ledig nästa lördag när vi ska flytta. Klockan är 07:38. Jag har inte ätit frukost än, det gör vi ändå alltid innan vi öppnar.

Jag har ju inte skrivit på ett tag, vet inte om det har hänt så mycket. Eller en grej, jag har fått ett nytt jobb, i Norrköping, på ICA Maxi. Känns skönt att slippa pendla i sommar. Jag ska dit nästa onsdag på ett möte där de ska prata om policyn på jobbet och sen ska jag jobba två halvdagar för att lära mig kassan. Sen kunde jag få lite tider under storhelger och så och sen börjar jag på riktigt i sommar. Dock kommer jag vara kvar på ICA här i Nyköping och jobba min varannan lördag så jag har lite mer iaf. Det blir nog bra det där skulle jag tro.

Sen har jag sökt två skolor till. Turismakademin i Söderköping och Handel med nya marknader i Linköping. Får se om jag kommer in på någon plus att jag sökt affärsutvecklare/försöljare tidigare som också ligger i Linköping. Hoppas på snabbt besked, orkar inte vänta.

Ha en trevlig dag. Åker till Norrköping ikväll.
Puss & Kram mina vänner.

Inga kommentarer: