onsdag 1 juli 2009

Onsdag

Idag börjar jag inte för än kl 14:00 och min planering är att tvätta nu på morgonen och sen gå ut och lägga mig i parken och sola. MEN det är en molntäcke som skymmer solen just nu. Hoppas verkligen att det hinner försvinna när jag ska gå ut. Man kan väl hinna få lite sol innan man ska iväg till Maxi och vara inne ända till 22:25 ikväll.

På fredag är jag ledig nästa gång och ända fram till söndag. Jag kan knappt fatta det själv. Har planerat att åka till Nypan på fredagmorgon och ligga hela dagen på någon strand någonstans. Hoppas hoppas hoppas solen och värmen är med mig då. Sen åker jag och Lina till Nykvarn på "festival" på lördag. Ska bli såå himla kul! Vi åker kl 11:00 och så blir det en heldag på "SwedenRoos" haha.

Hoppas den här dagen går fort!
Pusshej

Inga kommentarer: