tisdag 7 juli 2009

En helt vanlig härlig tisdag.

Vilken härlig morgon. Snart kommer min älskade hem. Han är på hälsotest för sitt nya jobb. Han har dock bara sovit ca tre timmar nu på morgonen (jobbat natt). Men iaf. Jag passar på att laga lunch nu medan han inte är hemma. Så jag kan få dunka min Tomas Ledin skiva medan matlagningen är i full gång. Det blir lasagne idag. Nu är den inne i ugnen så nu finns det inte så mycket mer att göra. Jag måste säga att jag tycker att det är ganska kul att laga mat i mitt nya kök, det är så fint, fräscht och stort. Kan säga att det är en stor skillnad mot köket i Tornet, med hästlängder!!


Nu är livet som Bäst. Jag trivs med min tillvaro. På onsdag är det iaf Bästa Malin som kommer hem. Efter ett antal månader i London är det nu dags att komma hem och det ser vi fram emot, Välkommen hem, du är saknad!



Ha en fortsatt trevlig tisdag. Själv börjar jag jobba kl 16.
Love /A

1 kommentar:

Malin sa...

Imorgon ses vi hjärtat! Jag längtar! <3