söndag 12 juli 2009

Ensam hemma, puhh!

Björn är ledig en veckan och åkte idag direkt efter jobbet hem till sin hemstad Nykvarn. Hans farbror och kusiner från Kanada kommer i veckan och självklart ska han passa på att umgås med dem. Synd bara att jag jobbar varje dag och inte kan följa med. Så istället får jag bo här hemma i vår lägenhet helt själv, puhh! Men imorgon kommer Malin och Simin hit, det ska bli roligt :) och på fredag är det dags för Tomas Ledin i Linköping så jag har ju lite att se fram emot iaf :) Sen är det bara att tacka ja till så mycket tider som möjligt den här veckan om de frågar så jag har någonting att göra iaf.

Ikväll har jag satt upp två nya hyllor här i köket med fotografier på. Blev jättefint! Nu ska jag ta en dusch innan jag går och lägger mig och imorgon ska jag till jobbet och få massage :)


Godnatt.
/A

1 kommentar:

Blogg by Maliin Stoor sa...

Ooo!1
Ta kort och lägg ut så vi får se hur det blev!!


Må gott



Maliin