torsdag 23 juli 2009

ons-tor

Gårdagen var bra. Började dagen med att köpa ett par nya jeans och en jättesöt blus från Bondelid. Så söt, ni kommer säkerligen att se den på inom kort. Sen blev det till att skynda sig till jobbet för att få lite massage kl 12:00. Tänkte testa på att få massage av tjejen där här gången, vilket jag ångrar nu. Hon tog i så mycket att jag har ont idag. Jag hade inte ont när jag kom dit men jag har det nu. Ska det verkligen va så? Nej jag kommer nog fortsätta gå hos Tobbe, känns tryggast så.

Efter jobbet åkte jag för att spela lite brännboll med några av Amandas vänner. Det var trevligt men det blev inte mycket brännboll. Alla var så ofokuserade. Så vi gick till Trådgårn ist jag och Amanda och träffade lite folk frå jobbet och satt där till ca halv ett och sen var det bara att bege sig hem och sova.

Idag kommer mamma hit också. Har precis ätit frukost och ska snart gå och göra mig iordning. Vi ska åka till Söderköping först och strosa runt lite så får vi se vad vi hittar på sen :) Ha en trevlig dag!

Love
/A

Inga kommentarer: