fredag 20 augusti 2010

Torsdag ,

Denna torsdag har varit ganska lugn. Jag och Björn tillbringade ett par timmar inne i stan förut med att gå runt i affärerna. Vi hittade inte direkt nåt. Eller iof, jag såg ett par skor som jag kanske är lite sugen på. Vet dock inte hur länge mitt köpstopp ska fortsätta. Ett litet tag till iaf :)



Innan jag cyklade bort till jobbet åt vi lunch och kollade på Entourage-avsnitt. Björn har precis köpt hem en massa från cdon. Jag är redan ett stort fan efter första avsnittet!!! Mycket bättre än Sex and the city, Big time!!!



Klockan är ett och gissa vad jag gör?
- Kollar på entourage :-)

1 kommentar:

Johanna & Jimmy sa...

Ja jag förstår inte hur det kan vara så svårt, men jag föddes helt klart utan gröna fingrar!

Kul att du hittade hit!

Ta hand om dig & lycka till med dina fönster. (Jag borde också tvätta mina....)

KRAM på dig!!