måndag 2 augusti 2010

Semester

Nu har vi äntligen semester. Just ni befinner vi oss i Nykvarn. Vi kom i fredags efter att jag slutat jobba. I lördags var det den årliga festen hos bröderna Roos. Vi hade tur som slapp undan regnet och fick solsken istället vilket var mycket trevligare. Annars har det varit ganska lugnt här. Jag var ute i skogen igår och plockade ca två liter hallon. Jag vet inte vad som hände med mig, jag fick ett ryck. Det resulterade i två pajer lite senare under kvällen och de fick bra betyg! :-) Nu har jag precis skjutsat karin & Joans till Södertälje Syd (Jonas börjar skolan idag).

Jag sitter och väntar på att klockan ska bli tio så jag kan gå upp till centrum och fråga om de har tid att klippa/färga håret på mig. Förhoppningsvis är det inte lika dyrt här som i Nyköping, för det var hutlöst!!!!


Ha en trevlig dag mina vänner. Hoppas det inte regnar hela dagen så man kan hinna med en promenad också..

Kram på er
//A

Inga kommentarer: