tisdag 17 maj 2011

Skapar ,



Har nyligen kommit hem från ännu ett grymt träningspass på Sats, idag var det Sats Energy på schemat. Trots att jag somnade en stund på eftermiddagen och var jättetrött när jag vaknade tog jag mig i kragen och gick dit. När jag väl var där fick jag energi och körde järnet och det kändes jättebra! Väl hemma har jag nu lagat en god middag som kusin Carro bjöd på i Sthlm för ett par månader sen. Jag blev så sugen på det. Kyckling med en massa godsaker i. Jag säger som min pappa alltid sagt: "med grädde blir all mat god" och han har så rätt, fet grädde ska det vara också! Sen kan man dra ner på kolhydrater och sånt istället :)



Annars har jag bara varit hemma och pluggat idag. Det har varit ett riktigt skitväder så det har inte gjort så mycket. Det var nog därför jag var så trött förut bara. Jag är inte van vid att vara inne en hel dag. Men imorgon blir det andra puckar. Då ska jag till skolan och det är logistik som står på schemat. Äntligen är denna termin slut och examen står vid dörren och väntar, LÄNGATR!!!

Inga kommentarer: