söndag 15 maj 2011

Ledig söndag ,



Har varit och tränat med Marie nu på morgonen :) Hon kör ett lite annat upplägg än vad jag är van vid men det var jätteskönt. Istället för att köra slut på ett par muskelgrupper som jag och Björn tränar så tränade vi nu överkropp med allt vad det innebär. På ett sätt kan det vara skönt såhär på förmiddagen för annars brukar jag kunna vara helt slut efter ett träningspass med Björn.

Nu har jag precis ätit en god lunch som Björne lagade igår och nu ska jag cykla iväg till Maxi och sotrhandla. Skönt att passa på nu när jag är ledig för i veckan kommer det vara fullt upp ändå med plugg och träning. Imorgon är det även Vårruset och jag börjar bli lite nervös! Inte för att jag inte tror att jag klarar det utan för att jag har så stor press på mig. Men jag kommer köra i den takt jag känner för, ha musik i öronen och vara glad om jag kommer i mål, hahah :P

Ha en fortsatt trevlig söndag.
/A

Inga kommentarer: