onsdag 24 juni 2009

Jag älskar svensk sommar när den är som Bäst!

Nu har vi det verkligen bra här i Sverige. Finns inte mycket att klaga på. Förutom att jag och Björn jobbar om varandra väldigt mycket. Men så är det med desssa jobb som vi har.

Iaf.. Idag har jag jobbat. Gick både till och från jobbet, så skönt i värmen. Man får passa på att vara ute så mycket man bara kan när man är ledig. Var inne på Hemtex efter jobbet och gjorde världens klipp. Hittade jättesöta handukar + badrumsmatta på rean, 400 kr (två stora badlakarn, två små och en gästhandduk) Jag ska hämta ut det imorgon för hade inte plånboken med mig, så fint det kommer bli i badrummet :)

Imorgon annars ska jag bara njuta av dagen. Jag är ledig. Men jag ska gå en promenad till jobbet och få massage. LYX! Det kommer två massörer två dagar i veckan och så är det bara att skriva upp sig. Gratis är gott! Sen ska jag ligga och glassa i någon park med Sara och sen åker jag till Nypan med pappa och umgås med vänner :)

Ser fram emot morgondagen. Nu ska jag duscha och slänga mig framför tvn.

Bye

1 kommentar:

Jessica Karlsson sa...

skriv upp mig hörru! (Y) :)