måndag 10 november 2008

Framtidsdrömmar

Helgen har varit helt ok, har jobbat hela tiden dock. Jag och Björn har disskuterat lägenhet mycket och vi såg en helt underbar som de håller på och bygger och är till salu nu. Det var en 2a och det var på 104 kvadrat. Problemet var bara att det kostade 1,8 miljoner :(
Det är ju inte aktuellt än att flytta men det är ju bra om man är ute i god tid och letar. Kommer säkert bli så att det får bli en hyreslägenhet som första lägenhet tillsammans. Men det skulle vara så skönt att ha någonting eget som man kan få göra vad man vill med. Längtar till sommaren (:
Ge mig 1,8 miljoner och lägenheten är min, det är en dröm jag har nu (:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Imorgon är jag ledig, skönt!
Ska passa på att sova ut och sen gå en härlig långpromenad.
God natt

Inga kommentarer: