söndag 23 november 2008

Dagen efter...

...idag är dagen efter en utekväll. Igår hade vi Maxifest i Bommulsfabriken. Var riktigt trevligt faktiskt förutom en sak! Alla hade samlats för att vi skulle ha lite utlottning av priser. En kille som är skitfull går genom rummet och lägget två STORA pizzor på golvet, fräscht! Han var aspackad och folk gick därifrån och de tände belysningen för att de var tvugna att torka upp efter honom. Han mår nog inte så bra idag, pinsamt! Sen fortsatte kvällen som vanligt och jag gick ganska tidigt. Idag vaknade jag upp och mådde bra förutom att min förkylning fortfarande är kvar.

Ikväll blir det tacos när grabbarna kommer hem, vi måste ses (:

Imorgon kommer Malin hem (:

/A

1 kommentar:

strwaberryfields sa...

hej gumman. Madame Tussauds kostade 25 pund, ganska dyrt, men lätt värt pengarna. Det var verkligen häftigt! Klart vi ska gå dit, och musikal med. Det har jag fortfarande inte varit på. Jag vill se Phantom of the Opera! Puss!