torsdag 2 juni 2011

Torsdag ,



Nu börjar jag bli skapligt trött på att plugga. Imorgon har vi tenta i länderkunskap och en massa egentligen onödiga saker. För det första ska vi lära oss historien om de baltiska länderna, till vilken nytta känner jag? Det jobbiga är att man blandar ihop dem också. Deras historia är väldigt lik varandra men det är nåt som skiljer alla dessa åt och jag är nog för trött för det här...

Jag tog en paus förut och gick runt strömmen, behövde lite luft kände jag. Nu står jag och lagar heta räkor samtidigt som jag pluggar. Imorgon ska det bli kanonväder och det sista jag vill är att stå och laga mat då. Jag ska jobba 15-22.25 också, puhh :(

Till middag blev det rester från igår. Grillat med färskpotatis och vitlökssås :)

1 kommentar:

Johanna & Jimmy sa...

Hos oss blev det med räkor! Fast i skagenröra på toast - till förrätt! Vi slog på STORT med tre rätters idag! Mums! Lycka till på din tenta! Beundrar dig som pluggar! Och förresten, tack för din fin fina kommentar! Bamsekram