lördag 2 april 2011

Intensiva veckor

Denna vecka har varit väldigt intensiv. Det är så mycket man vill hinna med och tyvärr har träningen varit en sådan del som jag inte hunnit med så mycket som jag brukar. Praktiken börjar lida mot sitt slut vilket innebär att det är mycket man vill hinna få gjort samtidigt som jag vill hinna jobba så jag kan le när jag får lönekuvertet den 25e. I allt detta åkte jag hem en sväng i torsdags och firade min syster som fyllde 19 år. P.g.a. det missade jag favoritpasset på hela veckan, Boxen, men det är lugnt Jessica, det var de värt ;) Har nu jobbar fredag och lördag på Maxi och ska tillbaka imorgon. Detta innebär att jag praktiserar/jobbar tolv dagar på rad utan ledighet och då ska ni veta att vissa dagar är dubbelt arbete. Men inte ska man klara, jag är överlycklig att jag har så bra arbetsplatser att fördriva mina dagar på :) Nästa vecka hoppas jag på att inte behöva jobba så mycket så jag hinner träna alla mina pass jag bokat in. Ha en fortsatt trevig helg mina vänner.

Inga kommentarer: