måndag 19 juli 2010

Längesen ,

Hej mina vänner. Nu är det väldigt längesen jag uppdaterade och jag skäms lite för det. Fast jag har haft väldigt mycket att göra och datorn prioriteras inte under sommaren. Vilket fantastiskt väder vi har hela tiden, jag är så lycklig över det :-) Jag hoppas det håller i sig bara tills jag ska ha semester, vilket är v 31-32. Bara för att uppdatera er lite så jobbar jag förfullt. Nu är jag ensam på kontoret och det är lite spännande. Idag var det min första dag själv och det kommer jag att vara nu i två veckor. Jag önskar att jag hade lite fler timmar bara för man får stressa hela tiden för man inte hinner med. Det är lite synd men det är kul!!

I helgen var vi i Nykvarn. Passade på att mellanlanda i Nyköping ett par dagar innan och umgicks med familj och vänner. Hann med middag och utgång på Lotsen och en heldag på Jogersö med underbara Tessan. I Nykvarn var vi bara lördag-söndag och vi hann med en utgång med kompisarna samt bada innan det var dags att åka hem igen. Dagarna bara springer iväg.

Jag ska försöka hålla er uppdaterade. Men just nu händer det inte så mycket förutom att jag jobbar, vilket inte är så intressant ;-P


Många kramar & ha en fortsatt trevlig sommar.
//A

Inga kommentarer: